امروز دوشنبه 1396/01/28 مرحله ی قطبی پانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی علوم متوسط دوم با حضور 16 گروه منتخب از شهرستان بروجن،منطقه گندمان و بلداجی در پژوهشسرای دانش آموزی امام صادق(ع) بلداجی برگزار شد.
در پایان براساس نمرات کتبی و عملی 4 گروه برتر در رشته های شیمی،فیزیک،زیست شناسی و پایه دهم به مرحله ی استانی راه یافتند.
برای دیدن عکسهای بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید